| Πρόγραμμα Ημερίδας |
 |
08/03/2018 |
| Η εισαγωγή οικοδομιστικών προσεγγίσεων διερώτησης στη διδασκαλία της Ιστορίας στη Δημοτική Εκπαίδευση Ενημερωτική, Λούκα Περικλέους , Ομάδα Αναλυτικών Προγραμμάτων Ιστορίας |
 |
08/03/2018 |
| Ευαίσθητη μνήμη και Ιστορία: Προσεγγίζοντας το προσφυγικό τραύμα στο σχολείο, Άγγελος Παληκίδης, Επίκουρος καθηγητής Διδακτικής Ιστορίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης |
 |
08/03/2018 |
| Η συνδιδασκαλία της ελληνικής και της κυπριακής Ιστορίας, Γιώργος Γεωργής, Καθηγητής Ιστορίας Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου |
 |
08/03/2018 |
| Παράλληλα Βιωματικά Εργαστήρια |
| Η καθημερινή ζωή στον Πόλεμο, την Κατοχή και την Αντίσταση (1940-1944), ΄Αγγελος Παληκίδης - Ιωάννα Δεκατρή |
| Εισαγωγή |
 |
08/03/2018 |
| Επεισόδιο 1 |
 |
08/03/2018 |
| Επεισόδιο 2 |
 |
08/03/2018 |
| Επεισόδιο 3 |
 |
08/03/2018 |
| Επίλογος |
 |
08/03/2018 |
| Προσεγγίζοντας την Ιστορία μέσα από τη χρήση και επεξεργασία πηγών, Γιώργος Γεωργής - Χριστόφορος Κωνσταντινίδης |
| Προσεγγίζοντας την Ιστορία μέσα από τη χρήση και επεξεργασία πηγών, Γιώργος Γεωργής - Χριστόφορος Κωνσταντινίδης |
 |
08/03/2018 |
| Οι πολλαπλές όψεις μιας ιστορικής τραγωδίας: μικρασιατικός πόλεμος, ξεριζωμός, νέα πατρίδα - Ζέτα Παπανδρέου |
| Οι πολλαπλές όψεις μιας ιστορικής τραγωδίας: μικρασιατικός πόλεμος, ξεριζωμός, νέα πατρίδα Ζέτα Παπανδρέου |
 |
08/03/2018 |
| Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ιστορίας - Ηλέκτρα Κρόκου |
| Παρουσίαση |
 |
08/03/2018 |
Αντιμετωπίζοντας την ‘ψευδαίσθηση της οριστικότητάς’: το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο ως διαδικασία διερεύνησης ερωτημάτων για το παρελθόν αλλά και το παρόν και το μέλλον - Λούκας Περικλέους |
| Αντιμετωπίζοντας την ‘ψευδαίσθηση της οριστικότητάς’: το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο ως διαδικασία διερεύνησης ερωτημάτων για το παρελθόν αλλά και το παρόν και το μέλλον - Λούκας Περικλέους |
 |
08/03/2018 |